Що таке візуальна ідентифікація?
Візуальна ідентифікація – це модель єдиного впізнаваного бренду Університету. Бренд (в перекладі з англійської мови означає – марка) – символізує комплекс інформації про продукт. З одногу боку – це індивідуальні атрибути: логотип, назва, шрифт, дизайн, колір, що вирізняє Університет. З іншого боку, бренд – це репутація, імідж та бачення Університету.
Елементи візуальної ідентифікації використовуються для:
- сувенірної продукції
- засобів PR- кампанії, рекламної продукції
- канцелярських предметів.
- діловодства
- печатки та штампу Університету
- приміщення університету (стенди, виставки, інвентарні номери на університетському майні
- дипломів
Що таке корпоративний стиль?
Корпоративний стиль – це набір кольорових, графічних, словесних, друкарських, дизайнерських елементів, що забезпечують візуальну і смислову єдність всієї інформації Університету.
Для чого потрібний Університету єдиний корпоративний стиль?
- Забезпечення впізнаваності Університету
- Підвищення позитивної оцінки в суспільстві
- Покращення іміджу та репутації Університету
- Забезпечення цілісності та єдності Університету
- Підвищення ефективності реклами
Основними завдання сектору є:
- Упорядкування та формування єдиної системи візуальної ідентифікації Університету
- Контроль за дотриманням єдиного корпоративного стилю Університету на веб-сторінках, у соціальних мережах, у презентаціях, у рекламній поліграфічній та іншій продукції;