Що таке Фандрайзинг?
«Фандрайзинг» є калькою з англійської (fund – кошти, фінансування, raise – піднімати, добувати, збирати). Фандрайзинг в Університеті – це пошук додаткових ресурсів для реалізації навчальних, наукових, інноваційних і інших проектів. Пошук фінансових ресурсів займає в цьому процесі важливе, але не єдине місце. Фандрайзинг – це також наука про успішне переконання інших у тому, що діяльність нашого Університету заслуговує уваги і підтримки.
Основними завданнями сектору Фандрайзингу Відділу інформаційного забезпечення Львівського Університету є:
- пошук потенційних донорів;
- обґрунтування потреб Університету відповідно до інтересів потенційних донорів та рівня їх розуміння наших проблем;
- постійна робота з потенційними донорами (формування, підтримка і розвиток зв’язків);
- формування у громадськості позитивної думки щодо діяльності Університету;
- пошук і аналіз фондів, що надають різного роду гранти на навчання та науково-дослідні цілі;
- написання проектів для подання на конкурси та гранти;
- постійний моніторинг програм існуючих українських фондів та фондів Європейського Союзу.
Шляхи отримання фінансової допомоги:
- благодійні пожертви
- внески на конкретну мету
- шляхом проведення різного роду заходів
Об’єктами фандрайзингу виступають різні категорії донорів, основними з яких є:
- компанії та приватні підприємства;
- приватні особи, до прикладу випускники та професори Університету, бізнесмени та політики, відомі люди які прагнуть зарекламувати себе;
- меценати, часто анонімні благодійники;
- різного роду фонди.
Пояснення термінів: донор, меценат, спонсор.
Донори — це організації, в місії яких передбачено надання фінансової допомоги на конкурсній основі.
Меценати — це благодійна допомога фізичних осіб на добровільній основі.
Спонсори — це конкретна допомога юридичних та фізичних осіб на певних взаємовигідних умовах.