візуальна ідентифікаціяЩо таке візуальна ідентифікація?

Візуальна ідентифікація – це модель єдиного впізнаваного бренду Університету. Бренд (в перекладі з англійської мови означає – марка) – символізує комплекс інформації про продукт. З одногу боку – це індивідуальні атрибути: логотип, назва, шрифт, дизайн, колір, що вирізняє Університет. З іншого боку, бренд – це репутація, імідж та бачення Університету.

Елементи візуальної ідентифікації використовуються для:

  • сувенірної продукції
  • засобів PR- кампанії, рекламної продукції
  • канцелярських предметів.
  • діловодства
  • печатки та штампу Університету
  • приміщення університету (стенди, виставки, інвентарні номери на університетському майні
  • дипломів

Що таке корпоративний стиль?

Корпоративний стиль – це набір кольорових, графічних, словесних, друкарських, дизайнерських елементів, що забезпечують візуальну і смислову єдність всієї інформації Університету.

 Для чого потрібний Університету єдиний корпоративний стиль?

  • Забезпечення впізнаваності Університету
  • Підвищення позитивної оцінки в суспільстві
  • Покращення іміджу та репутації Університету
  • Забезпечення цілісності та єдності Університету
  • Підвищення ефективності реклами

Основними завдання сектору є:

  • Упорядкування та формування єдиної системи візуальної ідентифікації Університету
  • Контроль за дотриманням єдиного корпоративного стилю Університету на веб-сторінках, у соціальних мережах, у презентаціях, у рекламній поліграфічній та іншій продукції;