промоція сектор

Що таке Рublic relations?

«Рublic relations» – це планомірна, постійно здійснювана діяльність щодо забезпечення рівноправної інформаційної взаємодії і, через це, взаєморозуміння між Університетом і громадськістю.

Рublic relations поділяється на:

  • внутрішній піар

налагодження продуктивних внутрішніх взаємин між структурними підрозділами вузу, професорсько-викладацьким складом та студентством, задля позитивної атмосфери життя Університету

  1. розробка внутрішньої комунікативної політики
  2. гармонізація відносин між структурними підрозділами
  3. належне інформаційне забезпечення усіх підрозділів Університету
  • зовнішній піар

формування позитивного ставлення громадськості до Університету, підтримка та покращення бренду Університету в інформаційному просторі

  1. випуску друкованої продукції (газети, журнали, буклети, рекламні листівки тощо)
  2. активна інформаційна політика у ЗМІ, веб-ресурсах та соціальних мережах
  3. акції та заходи для реклами Університету у сфері бізнесу, зокрема, інформування про послуги, що може надавати Університет, про наукові й освітні досягнення, тощо.

Проект акцій та заходів PR– стратегії Університету

  • Зустрічі випускників
  • Організація Днів відкритих дверей для студентів
  • Організація Днів відкритих дверей для ЗМІ
  • Організація клубів за інтересами
  • Ярмарки кар’єри
  • Відзначення пам’ятних дат Університету
  • Ділові ігри за участі університетської спільноти, випускників, знаменитостей
  • Організація тренінгів, відкритих семінарів, лекцій, майстер-класів, флешмобів
  • Екскурсії по корпусах Університету
  • Конкурси промороликів та флешмобів

Основними цільовими групами для проведення PR кампанії є:

  • Абітурієнти
  • Студенти
  • Батьки студентів
  • Випускники
  • ПВС, інші працівники
  • Роботодавці
  • Бізнес-структури
  • Місцева влада
  • Потенційні спонсори
  • ЗМІ
  • Міжнародні партнери